Mi van, ha amit fogyatékosságnak mondanak, valójában egy még fel nem fedezett képesség? ~ Gary Douglas
Az AUTIZMUS, OCD, ADD ÉS ADHD ebben a világban betegségnek/fogyatékosságnak számítanak. Figyelemzavarosnak címkézik meg a gyerekeket, mentálisan rendellenesnek. Az orvosok könnyedén gyógyszereket írnak fel a „betegségre” de mi van, ha létezik egy másfajta nézőpont arról, hogy mik ezek az állapotok valójában? És mi az Access Bars ADHD-ra gyakorolt hatása? Létezik ilyen?
Lehetséges, hogy az AUTIZMUS, OCD, ADD ÉS ADHD valójában KÉPESSÉGEK?
Az Access Consciousness egészen más nézőponttal rendelkezik ezekről „fogyatékosságokról”. Mi van, ha az autizmus, az OCD, az ADD és az ADHD igazából képességek? Mi van, ha az őrültség, a paranoid skizofrénia, a bipoláris zavar, és a pánikrohamok tünetein lehet változtatni?
Egyre több a megfigyelés arra vonatkozóan, hogy a világ betegnek felcímkézett emberei rendelkezhetnek különleges képességekkel, és ezeket pedig nem meggyógyítani, hanem felfedezni kell. Az Access Consciousness X-Men tanfolyamai erről szólnak.
Az X-Menek valójában ragyogó képességekkel rendelkeznek, amelyek gyakran észrevétlenek maradnak, vagy akár évekig rejtve maradhatnak. Itt az ideje, hogy felfedezzük, mik ezek a képességek. Tanuljuk meg az ő nyelvüket ahelyett, hogy rávennénk őket arra, hogy jobban hasonlítsanak hozzánk.
Mit mond ma a tudomány az ADHD-ról?
A figyelemhiányos/hiperaktivitási zavart (ADHD) az egyik leggyakoribb mentális rendellenességként jelölik. Az ADHD tünetei közé tartozik a figyelmetlenség (nem tudja tartani a fókuszt), a hiperaktivitás (túlzott mozgás, ami idegesíti a környezetet) és az impulzivitás (elhamarkodott cselekedetek).
Tünetek és diagnózis
Sok gyereknek nehézséget jelent egyhelyben ülni, kivárni a sorukat, vagy odafigyelni. Az ADHD diagnosztikai kritériumainak megfelelő gyermekek azonban abban különböznek a társaiktól, hogy a hiperaktivitás, az impulzivitás, és a figyelmetlenség tünetei észrevehetően nagyobbak a korukhoz képest vártnál. Ezek a tünetek jelentős szenvedéshez vezetnek, és problémákat okoznak otthon, az iskolában vagy a munkahelyen, valamint a kapcsolatokban. A megfigyelt tünetek nem annak a következményei, hogy a gyermek dacos lenne, vagy nem képes megérteni a feladatokat vagy az utasításokat.
Az ADHD típusai és jellemzői:
Figyelmetlen típus:
A figyelmetlenség itt az összpontosítással és szervezettséggel kapcsolatos kihívásokra utal.
- Nem figyel oda nagyon a részletekre, gyakran hibákat követ el az iskolai, munkahelyi feladatokban.
- Problémái vannak a feladatokra vagy tevékenységekre való összpontosítással, például előadások, beszélgetések vagy hosszú olvasás közben.
- Úgy tűnik, nem figyel, amikor beszélnek hozzá (azaz úgy tűnik, hogy máshol jár).
- Nem követi az utasításokat, és nem végzi el az iskolai feladatokat, a házimunkát vagy a munkahelyi kötelességeket (elkezdheti a feladatokat, de gyorsan elveszíti a fókuszt).
- Problémái vannak a feladatok és a munka megszervezésével (például nem gazdálkodik jól az idővel, szervezetlen a munkája, nem tartja a határidőket).
- Kerüli vagy nem szereti a tartós szellemi erőfeszítést igénylő feladatokat, mint például a jelentések elkészítése és az űrlapok kitöltése.
- Gyakran elveszíti a feladatokhoz vagy a mindennapi élethez szükséges dolgokat, például iskolai papírokat, könyveket, kulcsokat, pénztárcát, mobiltelefont és szemüveget.
- Könnyen elterelhető a figyelme.
- Elfelejti a napi feladatokat, például a házimunkát és a feladatok elvégzését. Előfordulhat, hogy az idősebb tinédzserek és felnőttek elfelejtenek visszahívni, kifizetni a számlákat és megtartani a találkozókat.
Hiperaktív/impulzív típus:
A hiperaktivitás a túlzott mozgásra utal, mint például állandó mozgolódás, nem tud egyhelyben ülni. Az impulzivitás a következmények átgondolása nélkül hozott döntésekre vagy cselekvésekre utal.
- Ütögeti a kezét vagy a lábát, vagy mocorog ülés közben.
- Nem tud ülni (tanteremben, munkahelyen).
- Körbe-körbe fut vagy mászik ott, ahol nem helyénvaló.
- Nem tud csendben játszani vagy szabadidős tevékenységeket végezni.
- Mindig „menetben” van, mintha egy motor hajtaná.
- Túl sokat beszél, például befejezheti az emberek mondatait, alig várja, hogy megszólalhasson a beszélgetésekben.
- Nehezen várja a sorát, például sorban állás közben.
Miféle képességek lehetnek az AUTIZMUS, OCD, ADD ÉS ADHD mögött?
Az X-menek a legtöbb ember számára furának, idegesítőnek tűnnek. Az érzékelésük és érzékenységük miatt a viselkedésük nem szokványos. Az érzékelési ingerküszöbük alacsonyabban van a többi gyerekénél, tehát a feléjük áradó rengeteg ingert sokkal élesebben érzékelik társaiknál. Ez az rengeteg információ túlterheltséget okozhat számukra, nehezen vagy egyáltalán nem tudják kezelni azt, ami rájuk zúdul. Érzékenyebben reagálnak a zajokra, fényekre, és olyan dolgokra, ami az emberek nagyobb részének nem is észrevehetők. Ez a feldolgozási nehézség hatással van a viselkedésükre, a beilleszkedésre. Neveletlennek vagy hisztérikusnak bélyegzik őket. Ezek a gyerekek, ha nem súlyosan érintetek idővel elnyomják a képességeiket, hogy beilleszkedjenek, ám ez újabb és újabb nehézségekhez vezet.
Hogyan segíthet az Access Bars az ADHD-n és a hangulati zavarokon?
Az Access Bars egy alternatíva lehet, amely enyhítheti ezeknek a gyerekeknek, felnőtt embereknek a szenvedését, anélkül, hogy a gyógyszerek szednének.
Sok ember, aki alkalmazta az „Access Bars® technikát, jelentős enyhülést tapasztalt a figyelemelterelődés, a koncentrációs képtelenség, valamint a depresszió és más „hangulati zavarok” tüneteitől, a teljesítmények pedig javultak.
Az Access Bars® kezelések után a legtöbben végre mélyen ellazulnak. A gyengéd érintés hatására a fejben cikázó energiáktól végre megkönnyebbülés tapasztalható.
Fontos megemlíteni azt is, hogy az Access Bars® kezelésnek nincsenek negatív mellékhatásai.
Ha szívesen megismernéd ezt a technikát, szeretettel várlak a következő Access Bars tanfolyamon!